Dinsdag 11 juli 2017🇺🇸

11 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag is onze laatste dag in Las Vegas😢maar niet getreurt, er komen nog super leuke dingen aan! En we zijn weer wat ervaringen rijker😉Vandaag gingen we langs een paar hotels om te kijken hoe die waren. Het Venetian Hotel is het grootste hotel ter wereld! En dat was zoo mooi! In 2012 waren we daar ook geweest. Je kunt met een gondel door het hotel varen!! In 2012 hadden we dat gedaan en toen waren we natuurlijk veel kleiner, dan is het hotel voor jouw gevoel NOG groter! Zoals de meeste weten wilt Lieke later taartenbakker worden (instagram: lieke.bakt) en zij kijkt altijd CakeBoss op TLC. Carlo (buddy) maakt super mooie taarten en heeft een paar bakkerijen. Nah... bijna alleen in New York (waar wij niet naar toe gaan). Maar nu zag ze ineens Carlo's Bakery in The Venetian Hotel! Dat meisje was zo erg aan het stralen!💓💓💓en dan moeten we natuurlijk wel even wat proeven! Heel erg lekker! Om 15:30 uur waren we terug in het hotel en ben ik in slaap gevallen. Doordat alles hier zo groot en indrukwekkend is, ben je ook snel moe! Om 17:40 uur zijn we de auto weer ingestapt om bij ons favoriete restaurant te gaan eten (ja... alweer🙈)Chili's!😍Morgenochtend rijden we weer weg uit Las Vegas. We gaan naar de Bumble Bee! Dat is een ranch met maar 19 mensen! Dan krijgen we een heel groot huis met een privé zwembad! In 2012 ook geweest en dat is even een punt om uit te rusten, aangezien we super veel doen in 24 uur. De Bumble Bee is in de staat Arizona (als je wilt zien hoe het er uit ziet kun je het op internet/youtube zoeken). We gaan daar heel veel zwemmen😜maar ook paard rijden door de woestijn🌵Omdat we midden in de woestijn zitten hebben we geen wifi😅ik hoop dat ik heel even wifi mag pikken bij Kelly (eigenaar) om toch deze appjes te kunnen sturen! Maar ik kan niks beloven😓