Dinsdag 25 juli 2017🇺🇸

25 juli 2017 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

Het is 5:31 uur en ik sta op met vreselijke pijn in mijn maag. Ik hoop zo dat het snel over is! Om 6:30 uur gingen we ontbijten en gelukkig hadden we nog kleine toetjes. Om 7:30 uur gingen we met de auto naar Key Largo🌴🌺Er is maar 1 weg daar naar toe en als er file zou staan dan hadden we een probleem. Het was ook maar een half uurtje rijden, je weet maar nooit. Gelukkig kon ik even slapen in de auto, in de hoop dat de pijn weg zou gaan. Om 8:10 uur kwamen we aan. Papa en ik worden heel snel zeeziek en hoopte zo dat we er niets van zouden merken. We gingen 4,5 mijl van land af en gingen ver de zee op. Het water was erg lekker! Helemaal niet koud! En toen kwamen we iets tegen, wat we nou net niet tegen wilden komen... Ik hoorde ineens door een snorkel: haai haai haai! Daar zwom die dan, onder ons door (je zal denken, sanne is al bang als ze een innieminnie spin ziet. Maar deze haai was sowieso 1 meter lang!) En jullie kunnen vast raden hoe ik reageerde! Fout!❌ik zwom er gewoon achter aan!😂ik ben (soms) toch wel een aparte. Ook hebben we gekleurde visjes gezien en zelfs een baby rog!🐟Toch werd ik heel snel zeeziek tijdens het snorkelen. We moesten terug in de boot en ik hing half over de boot. Nahja, snel vergeten!😷 Toen we op land stonden ging het steeds een stukje beter. In het hotel hebben even geslapen en het ging daarna veel beter!😊Het was even aankijken of we wel naar Golden Corral konden gaan, maar ik zei gelijk ja! Gewoon proberen. Heel lekker gegeten en helemaal geen pijn in mijn maag. Komen we thuis, dus ik ga als eerst douchen. Ik ben mijn haar aan het borstelen, gaat alles ineens uit. Kijken we naar buiten, is het stroom uitgevallen in de hele fucking stad! Ondertussen horen we allemaal politie, ja we zitten in Amerika en dan wordt er veel ingebroken. Want als jij normaal een alarm hebt, gaat die nu ook niet meer af. Dus wat doen de criminelen, juist! Ja zeg eerlijk, dit is je kans. We hebben wel echt geluk met dat we net optijd in het hotel waren, want anders waren we niet in onze hotel kamer gekomen. Je komt de kamer namelijk in met pasjes😅Best zielig, er komen net mensen met kinderen aanrijden en kunnen hun hotelkamer niet in. En als het de hele stad is, is dat niet in 10 minuten opgelost. Trouwens, nu ik dit typ, zijn we 3 kwartier verder en ik stik de moord. Airco doet het natuurlijk ook niet en het is hier 33 graden in Florida🌴ook geen wifi... morgen gaan we naar de everglades met de krokodillen!☺We hoorden alleen dat er ook anaconda's leven in dat water... ja!😵 (Ik verstuur dit om 21:45 uur, maar heb geen wifi. Ben benieuwd hoelaat jullie dit binnen krijgen!😋)