Dinsdag 1 augustus 2017🇺🇸

1 augustus 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Eat zijn we gesloopt! Hahhahah! Maar we gaan vandaag gewoon naar Disney World. Vandaag doen we de Hollywood Studios🌟🌴Toen we binnen kwamen gingen we gelijk op de foto met Donald Duck. We hoorden ineens hard geluid en daar kwam Star Wars aan. Zooo gaaf! Wel intimiderend hoor🙊maar zo leuk!😂Vandaag hebben we veel shows gezien zoals Frozen, Indiana Jones en Beauty and the beast. Ook een paar attracties gedaan. Ons favoriet is wel echt de Tower Of Terror!☺'S avonds gingen we eten bij Burger King. Het kan ook nooit goed gaan. Lieke wilt mijn drinken aangeven en zo valt mijn hele glas fanta over me heen. Ten eerste, die glazen zijn hier wat groter (zacht uitgedrukt) dan in Nederland. Ten tweede, als het gebeurt, gebeurt het goed het gaat die helemaal over me heen. Nou ben ik de moeilijkste niet en was ik totaal niet boos op haar. We wilde heel graag nog terug om een rondje Tower of Terror te doen, maar het ging echt niet goed met Lieke. Ze had zo verschrikkelijk veel pijn in haar oren. Lieke gaat natuurlijk voor! Dus we zijn naar een Hospital Centre gegaan en wat blijkt, ze heeft een dikke oorontsteking. Ja.... en vrijdag vliegen we terug en als je oorontsteking hebt mag je niet terug vliegen. Antibiotica gekregen en hopen dat het beter gaat morgen!❤❤❤Snel slapen want morgen is dag 3 Disney World!😍