Donderdag 20 juli 2017🇺🇸

20 juli 2017 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Gooodmorning! Good? Good?😴Het is 2:45 uur😂Snel aankleden (zoals iedere ochtend) en de koffers pakken. Alles de auto in en richting het vliegveld rijden. Iedereen was nog een beetje misselijk van gisteravond van Chili's. We hadden zelfs een stukje kip en een halve pizza meegenomen in een doggy bag. Iedereen had soort van kots neigingen maar voor de rest ging alles goed hoor. Op het vliegveld moesten we toch even wat eten (...😠5:00 uur). Daar heb ik het trouwens nog helemaal niet over gehad, maar dat Amerikaanse brood is hier gwn niet te eten (zacht uitgedrukt). Dus wat deed ik, ik nam een stukje kip😳ik weet niet wat ik ervan vond... Toen gingen we door de douane en iedereen moest zijn schoenen uit. Overal zweetvoetjes... nahja. Toen gingen we naar de gate en zaten daar wat langer dan verwacht. We hadden (natuuurlijk) vertraging. En er zaten indiaase (of pakistan) mensen voor ons en die vonden ons nogal... hoe zeg je dat? als een bezienswaardigheid. Een mevrouw bleef me zoo lang aankijken dus ik dacht, ik kijk haar ook gewoon aan, recht in de ogen😂ik dacht serieus dat ze dan zou weg kijken. Jammer, geprobeerd😂we hebben elkaar een minuut lang aangekeken. Toen mochten we eindeljk het vliegtuig in. Bij de meeste (normale) vliegtuigmaatschappijen heb je al een stoelnummer. Bij SouthWest doen ze daar dus niet aan. Wij gaan altijd als laatste het vlietuig in want anders zit je zo lang in dat vliegtuig. Dus wij als laatste erin, geen plek voor ons. Uhh wat? Ja er waren nog 6 plekken, VERSPREID OVER HET HELE VLIEGTUIG! Iedereen mag dus gewoon een eigen plek zoeken. Bart zat achterin, papa voorin, mama in het midden, oma een paar rijen achter mama. Lieke en ik zaten gelukkig naast elkaar! Wij waren zo moe en sliepen dus al voordat we gingen opstijgen. Ineens schrokken we wakker van het geluid met dat we gingen opstijgen. Fijn😂😴En het was zoo verschrikkelijk koud in dat vliegtuig! We wisten dat het koud was maar ze hadden de airco een beetje aan de hoge kant. Geloof me, dan is 3 en een half uur erruuggg lang! Om 13:55 uur waren we eindelijk geland en mochten we de warmte in😍Heerlijk!🌴🍍🌞We mochten een nieuwe huurauto uitzoeken en kozen dit keer voor een witte. Toen we eindelijk zaten en geïnstaleerd waren, keken we op de kilometerteller. 21 km gereden... DAT BETEKEND DUS GEWOON DAT WE EEN GLOEDNIEUWE AUTO HEBBEN! 🚗😏Na het enthousiasme gingen we naar de Walmart. Schreeuw wel even als je ons zoekt. De winkel is nogal groot." En toen hoorde we gewoon hele harde onweer. Onderweg was het aan het regenen en onweren... nieeet normaaal. Papa mocht 89 rijden, maar hij reed maar 56 omdat die gewoon niks kon zien! Na het eten zijn we nog even wat gaan drinken in het hotel en daarna snel slapen💛Morgen weer vroeg op want we gaan naar Universal Studios!!😱😍😊