Vrijdag 14 juli 2017🇺🇸

14 juli 2017 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Ik heb verrassend goed geslapen! Mama moest me zelfs wakker maken, het eerste dat ze zei was: "papa heeft 2 schorpioenen uit het zwembad gehaald". Ja, toen was ik weer klaar wakker😂Natuurlijk wilde ik gelijk even kijken hoe groot ze waren. Heerlijk ontbijtje gehad🍳Daarna gelijk het zwembad in gesprongen. Om 9:00 uur snel omkleden en de auto in. Toen we gingen uitchecken bij de Bumble Bee kregen we een ratel van een ratelslang! Toen moesten we 3 uurtjes in de auto. Je zou denken dat we gezellig hebben gekletst of een spelletje hebben gespeeld... nop😂iedereen sliep! Toen kwamen we aan bij de Grand Canyon!🗻zooo mooi! Eerst wat foto's gemaakt en rond gelopen. Om 16:25 uur gingen we naar beneden lopen. Af en toe gleed ik weg, maar ging prima. Naar beneden lopen gaat veel sneller dan naar boven. Dus als je een kwartier naar beneden loopt, dan doe je er een half uur over om naar boven te komen. Onderweg moest oma nodig plassen, maar daar is helemaal niets. Oma gewoon midden op het pad wild plassen😂moest ze nog snel zijn ook voordat er mensen aankwamen lopen. Om 17:30 uur gingen we naar ons hotel. Naja, hotel? Bed & breakfast. Voor 1 nachtje is dat geen probleem. Morgen gaan we naar de Antelope Canyon. Zoek maar eens foto's op😍zo mooi! Ben benieuwd!💓