Zaterdag 22 juli 2017🇺🇸

22 juli 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Als je om 6 uur wakker gemaakt word, heb ik er meestal niet zo heel veel moeite mee. Maar nu.... ik ben zo moe😪Maaar we gaan er weer een super leuke dag van maken! Vandaag gaan we naar het Universal Island of Adventure park. We liepen gelijk naar het Harry Potter gedeelte (van het park Universal Studios Florida). We gingen eerst even rondlopen in het dorp van Harry Potter. Daarna gingen we met de Hogward Express😊Je weet wel, die trein die naar Zweinstein gaat! Wij gingen gewoon met die trein! Heeel leuk! En toen kwamen we aan in het park Island of Adventure. De trein is een verbinding tussen de 2 parken. In een paar achtbanen geweest en daarna naar Jurassic Park. Het lijkt net of je rondloopt in de film! Je ziet voetstappen op de grond, kapotte hekken en er gaan alarmen af. Omdat het nu nog mooi weer was gingen we in de splash. Zooo gaaf!😱We waren zeiknat! Maar het was goed weer, dus geen probleem. Was... ja... was... Hier in Florida is het nu regentijd en het begon dus keihard te regenen en onweren⚡Dus we gingen snel naar Zweinstein van Harry Potter, want dat was een overdekte attractie. Dat dacht dus iedereen😂Het was chaos! Er stond een wachttijd van 30 minuten en toen van 120 minuten. Maaar het was het zoo waard! Het was zo'n gave attractie. Je ging dus vliegen op de bezem! Maar even serieus, op een gegeven moment werd het echt eng. Er kwamen allemaal spinnen en van die geesten (ik kom even niet op de naam). Naaah het leek zoo echt! Ook al weet je dat het nep is. We hebben deze 2 dagen heel veel simulators gehad en mijn stem is weg. Ik heb nog nooit zo hard gegilt van een simulator. In Nederland schrik je even als er een wesp op je af komt. Maar hier pakt King Kong de bus op en schud hem helemaal door elkaar, terwijl jij erin zit! Dus je weet ook al wat we natuurlijk gedaan hebben, we zijn in King Kong geweest. Een uurtje in de wachtrij. Lieke en ik stonden gewoon te kletsen en we hoorden al gegil. Papa zei dat die familie die dochter liet schrikken omdat ze bang was. Lieke en ik aan het kletsen, hoor ik ineens gefluister in mijn oor. Ik draai me om, staat er ineens een hele enge man van King Kong achter me! Ik heb nog nooit zo lang en hard gegilt. Dat was echt zo eng! De attractie was ook gewoon geweldig. Daarna gingen we buiten even wat eten. Onderweg ging Bart een toverstokje kopen van Harry Potter. Die stok is $50! Maar goed, het is zijn geld😂maar eerlijk, die stok van $50 is wel erg mooi! Na het eten moesten we natuurlijk terug😆We hadden nog een uur want om 22:00 uur zou het park sluiten. We wilden graag in de Hulk maar daar stond een hele lange wachtrij en dan zouden niks anders meer kunnen doen. Dus we gingen in de Space Shot. Die ging haaarrrddd! Papa had toen een waterattractie gezien. Ronde bootjes waar je zo nat word weet je wel. Daar gingen we dus in. We kregen al riemen om en we dachten, huh, riemen? Waarom dan? Nou dat hebben we geweten😂weer zoo hard!😂we hebben zoo hard gelachen! In Nederland stopt de waterval als je eraan komt, maar hier ga je er gewoon doorheen!😂we zijn zooo nat geworden! En ja, als je al nat bent, moet je toch gewoon nog een keer! En toen was het al weer 22:00 uur. Dus het park ging sluiten. We liepen richting de uitgang en zagen ineens de boomstammen! Maar ja😔het was al 22:00 uur. We liepen er heen en we mochten er als laatste in! En het was al 22:10 uur. Wat dus blijkt, ze hadden technische problemen overdag en er stonden dus heel veel mensen te wachten. En om ze niet teleur te stellen, bleven ze 10 minuten langer open. Maar wij hadden die hele boomstammen nooit gezien!😂😂Dit waren de leukste boomstammen ooit! Het waren ook de steilste boomstammen! Heb jij ooit boomstammen met beugels gezien? Beugels die je meestal in een achtbaan hebt? Nee ik ook niet. Schat maar in hoe hard en steil dat ging😉Zeik zeik zeik nat waren we! Nu moesten we dan echt terug naar het hotel. Zooo moe, maar zooo leuke dag!❤