Zondag 30 juli 2017🇺🇸

30 juli 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Onze laatste week is aangebroken😢Het is 5:45 uur en ik ben wakker gemaakt. Ik heb om precies te zijn 30 minuten geslapen. Bart en ik hebben gewoon echt de hele nacht wakker gelegen😂En het laatste half uurtje vielen we in slaap. Nahja😴Om 7:00 uur reden we weg uit Clearwater Beach en was het 2 uurtjes rijden naar Orlando. We gaan vandaag namelijk naar Volcano Bay!👙🌴Dat is een nieuw waterpark van Universal Studios. Om 9:00 uur kwamen we aan bij Volcano Bay😊❤Wat is het mooi geworden! Een grote vulkaan, mooie planten en het water is super schoon! Je kreeg een bandje en daarmee kon je inloggen bij een waterattractie. ⌚Dus bijvoorbeeld: Moana 45 minuten. Over 45 minuten kan je dan terug komen en dan hoef je nog maar 10 minuten te wachten. Je hoeft dus niet de volle 55 minuten te wachten en kan ondertussen in andere waterattracties! Ideaaal🙌We gingen als eerst in family slides. Alles is zooveeeel groter en misschien ook wel leuker in Amerika!🙊Daarna gingen we in 2 verschillende lazy rivers. De een was super rustig en de ander was helemaal niet lazy!😳😂Dan was er een rustig stukje waar Bart en ik op Lieke moesten wachten. Komt er toch een tsunami golf over ons heen waar je u tegen zegt! Nou je ziet ons al wel zitten in die banden die trouwens waren omgeklapt😂Lachen, gieren, brullen😂Daar zijn we dus veeel vaker in geweest! Maaar we stonden dus zo genaamd in de rij met ons bandje⌚Dus ik wil kijken hoe lang we nog moeten, is die weg. Huh? Ja, ik ben hem gewoon verloren in die 'lazy' river!😂Moesten we dus helemaal terug naar het begin. Geen zin in! Mama had het idee om dan nog een rondje te maken en om hem dan te zoeken. Top idee, echt top mama!😂Zwemband kwijt, paar keer tegen de kant aan gebotst en nog steeds bandje kwijt! Ik zat helemaal onder de netelroos maar we hebben zo gelachen! Toen besloot mama gewoon eentje te lenen (stelen kan je het niet noemen😜) van iemand anders. Je dacht dat het lekker weer was in Orlando? Het is 30 graden met tropische regenbuien. En toevallig was die tropische regenbui de hele dag. Boeiee je bent toch al nat!💦👙Op een gegeven moment gingen we in de Punga Race. Dan ga je racen met matjes. Leuk, maar het bezorgt je veel pijn! Onderweg heb ik dus mijn elleboog heel hard gestoten. Ik dacht, oh dat gaat zo wel over. Maar het ging steeds meer pijn doen. Hup, ehbo kunnen we niet overslaan!✔Heb een heel mooi roze verbandje gekregen😏De leukste slide van de dag? Moeilijk kiezen, maar ik denk toch de kano's!  Zoek maar op: Volcano Bay Krakatau💙Op een gegeven moment kregen we het best fris (en dat met 33 graden?!) en zijn we naar het hotel gereden. We moesten eerst met een bus naar de garage rijden en die airco stond zo verschrikkelijk hoog! Heb jij ooit met stromende regen in een waterpark of bus gezeten? Nee. Leuke ervaring hoor😅doen we niet meer. Zometeen gaan we all you can eat pizza eten en daarna vroeg naar bed. Want we gaan morgen naar Disney World Magic Kingdom!🌟❤😊