Zondag 9 juli 2017 🇺🇸

9 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

LAS VEGAAAS!🌟Gisteravond zijn we de huurauto gaan ophalen en naar een Walmart gereden. Dat zijn serieus de beste winkels ever! Een bakker, Mc Donalds, autogarage, fietsen te koop, eten, drinken, speelgoed, electronica, apotheek, kleding, schoenen, feestartikelen & nog veeeel meer. Het was onderhand al 23:50 uur en gingen gewoon rustig boodschappen doen. Om 00:20 uur waren we klaar en gingen naar het hotel. Flamingo hotel ligt midden op de strip van Las Vegas🌟 Ookal was ik er in 2012 al geweest, was dit ook weer zo indrukwekkend om te zien! Om 2:00 uur gingen we dan eindelijk slapen. Om 7:40 uur werd ik wakker, in las vegas! Jullie zijn gewaarschuwd voor het 'te veel heid aan enthousiasme'. Hebben ons aangekleed en zijn ons eigen hotel maar gaan verkennen. 28 verdiepingen. Ongeveer 5800 hotelkamers. Mega casino, restaurantjes, winkeltjes, zwembaden, dierentuin. Wil je dat ik door ga? Om 11:30 uur gingen we even terug naar de hotel kamer om weer alles in te pakken. Inpakken? Ja.  Wij hebben 2 hotelkamers maar niet naast elkaar. En je hebt echt geen idee hoe lang de gangen hier zijn en hoeveel liften ze hier hebben. Maar serieus, laat mij hier niet alleen want dan kom ik nergens😂dus... we willen graag 2 kamers naast elkaar. We hebben 2 nieuwe kamers gekregen! Om 16:30 uur gingen we naar het zwembad. Zo leuk! Om 18:00 uur gingen we lopen (over de strip😍) naar een van onze favoriete restaurants: Chili's! Is niet in Nederland dus als we in Amerika zijn (ook in Indonesië trouwens) dan gaan we er sowieso heen!😊Weer super lekker gegeten! Daarna pakte we de auto en reden we naar Fremont Street! Gelijk kaartjes opgehaald want we gingen iets heeel leuks doen! Voor degene die niet weten wat Fremont Street is, het is een winkelstraat overdekt met een verlicht videoscherm. Overal hoor je muziek, mensen en gelach! Er is dus een zipline (kabelbaan) die door Fremont Street gaat! 55 km per uur, 520 meter lang, 40 meter hoog... en dat gingen wij doen! Je kon zittend, maar neeee, als je het doet, doe het dan gelijk goed! Dus wij gingen liggend door de straat heen vliegen!😍ZOOO GAAAF! Ik ging te gelijk met Bart en Lieke en het was zo leuk! Op het einde kwam ik aan, bart kwam aan, maar lieke niet... zweefde ze nog in het midden van die straat😂 Moest een meneer haar via de zipline komen halen. Daarna kwamen mama, papa en oma. Die waren net zo enthousiast als ons, alleen oma kwam ook niet meer terug dus die moest ook op gehaald worden😂Daarna hebben we nog gelopen door Fremont Street en zijn daarna weer met de auto naar het hotel gereden. Het is nu om precies te zijn 3:12 uur dus ik denk dat ik maar ga slapen💛ps, mijn hoofd is een beetje raar/gek/lelijk, morgen vertel ik daar wel meer over