Donderdag 3 augustus 2017🇺🇸

3 augustus 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Goodmorning! Nahja, good? Mama heeft een heel kort nachtje gehad want Lieke had ontzettend veel pijn! We weten dus nog niet of ze fit to fly is. Ze heeft nu oorontsteking aan beide oren en de antibiotica slaat pas na 48 uur aan. Dat betekend vanavond 22:00 uur. En morgen rijden we naar Miami en nemen we daar het vliegtuig. Mama heeft de dokter uit Nederland gesproken en die zei dat we vrijdagochtend naar de dokter moeten. Maar vrijdagochtend moeten we vroeg naar Miami en als we eerst naar de dokter moeten dan missen we onze vlucht. We moeten dus even kijken hoe we dat gaan doen🏥Om 9:00 uur stonden we op de parkeerplaats van Magic Kingdom🌟We hadden nog 1 dag over en daarom mochten we 1 park kiezen die we het leukst vonden om nog een keer over te doen. Weer veel attracties gedaan in Magic Kingdom! Om 15:00 uur gingen we weg en gingen we even langs de dokter🏥Lieke had heel veel pijn en wisten nog steeds niet of ze fit to fly was. Wat bleek, haar antbiotica sloeg niet aan. Gelukkig kreeg ze nieuwe en hopen dat die wel aan slaat! Ook kreeg ze een fit to fly briefje. Hoop zo voor haar dat ze zich morgen beter voelt!❤Na de dokter zijn we weer bij Cici's gaan eten (all you can eat pizza en ja we zijn dik). Om 18:05 uur stonden we in het volgende park: Universal Studios!🌟Nog voor de laatste keer dit jaar, komende jaren, hele lange tijd, een ritje in Harry Potter! Blijft zo gaaf! 1 van de beste attracties waar ik ooit in heb gezeten😍22:00 uur ging het park dicht en was het klaar met de pretparken... Laatste nachtje in Amerika😢Morgen rijden we naar Miami en daar nemen we een vliegtuig naar Madrid en door naar Düsseldorf😔❤🌏🌞🌴