Dinsdag 18 juli 2017๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ

18 juli 2017 - Rocky Mountains, Verenigde Staten

Goodmorning guys!๐Ÿ™‹Snel ontbijten en de auto in. We vertrokken om 9:00 uur en hadden haast om bij onze nieuwe bestemming te komen. We zouden (als het goed is) om 14:00 uur aankomen, maar vanwege alle wegwerkzaamheden kwamen we pas 14:35 uur aan. En dat was niet echt handig! Want we hadden om 14:00 uur een reservering voor Captain Zipline! Maar alles kwam goed en begonnen dus wat later. Tuigjes om, helm op, uitleg en gaaan! ๐Ÿ—ปWe gingen ziplinen van berg tot berg van de Rocky Mountains. Zooo leuk! De zipline was 60 meter hoog en je ging met 48 km/uur (de laatste zipline). Het was eerst even wennen en kijken hoe alles ging. Je moest namelijk met je duim en vingers een richting op sturen en met je handpalm afremmen. Gewoon met je hand op de kabel hรฉ! Gaaaf man!๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜†Daarna gingen we door naar ons nieuwe hotel. We slapen weer met z'n 6en๐Ÿ˜‚Plotseling ook een ontbijt morgenochtend en een binnenzwembad met hot tubes!๐Ÿ˜je kan al wel raden wat ik gelijk gedaan heb... bikini aan en hele avond in een hot tub gelegen! Morgen rijden we naar Denver en vliegen overmorgen naar Orlando๐Ÿ˜๐Ÿ’›๐ŸŒŠ๐ŸŒด๐Ÿฆ๐Ÿ•๐ŸŒบ๐ŸŒž