Donderdag 27 juli 2017๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ

27 juli 2017 - Siesta Key, Florida, Verenigde Staten

Wat een vreselijke nacht๐Ÿ˜ดDe airco maakte een lawaai alsof je naast een vliegveld sliep, er zaten een paar muggen waar je helemaal gek van werd en het was toch zo gods vergete heeet! Maar goedโ˜บ๐Ÿ˜’We gingen als eerst naar een verhuurverdrijf maar dat zou om wat redenen langer duren. Maak niet uit! Dus wat doen wij, wij gaan naar de Dollar Tree en Walmart!๐Ÿ˜…๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜›Daar hebben we zo'n 2 uur gelopen en konden we terug naar het verhuurbedrijf. We gingen namelijk met scootercars rijden! Zooo leuk! Dat ding heeft 3 wielen en je kan er met 2 personen in. Ik zat met mama en we gingen zoo hard! Ja... mama houdt van hard rijden dus daar zat ik goed! 60 km/uur met dat ding gaat harder dan je denkt hoor!๐Ÿ˜‚We konden alleen over Siesta Key (eiland) rijden en daar kreeg je een beetje dat ibiza/beachie gevoel van!๐Ÿ ๐Ÿ™๐Ÿš๐Ÿน๐Ÿ๐ŸŒด๐Ÿ‰๐ŸŒบ๐ŸŒŠDaar hebben we 2 uurtjes mee gereden en moesten ze daarna weer inleveren. Toen zijn we doorgereden naar Clearwater Beach๐Ÿ‘™๐Ÿ’ฆ๐ŸŒดDaar hebben we een huisje voor 6 personen en een zwembad. Je hoeft alleen de straat over te steken en je ligt aan het strand! 'S avonds gingen we even een was draaien en je raad nooit hoe kinderachtig mensen kunnen zijn... mensen hebben onze droger op high gezet terwijl wij hem op low hadden. Alle nieuwe kleren zijn gekrompen.... beetje triest?! Nahja, wat doe je eraan? Niks want je weet niet wie het heeft gedaan. Morgen kunnen we eindelijk een beetje uitslapen, want we doen morgen een dagje strand!๐Ÿ‘™๐ŸŒž