Woensdag 26 juli 2017🇺🇸

26 juli 2017 - Everglades National Park, Verenigde Staten

Ooooh wat gaat de tijd snel! Weet je nog toen ik mijn eerste verhaal stuurde vanuit San Francisco? Vanochtend ging de wekker weer om 6:15 uur en zaten om 7:00 uur aan het ontbijt. Bye Homestead🙋Hello Everglades 🐊 Onderweg zagen we al 2 alligators langs de weg! Onze eerste tour was door de mangroven. Daar hebben we ook 2 alligators gezien. We gingen echt heeel hard met de airboat! Je moest je pet echt goed vasthouden anders was je hem kwijt. Daarna deden we een tour waarbij we echt gingen zoeken naar de alligators. We hebben er in totaal een stuk of 12 in het wild gezien😍We hoorden van onze gids dat er al 5 aanvallen zijn geweest afgelopen 3 weken! En 1 daarvan was vanochtend! Een dakloze meneer was zich aan het wassen in dat water en toen werd die gegrepen. We hebben trouwens geen anaconda gezien, gelukkig maar!😪De tours zaten erop en konden nog even naar een show kijken. Een meneer ging bij een hele gevaarlijke alligator en ging een paar dingen laten zien. Dan deed die zijn hand in zijn bek enzo........ bah! Daar zagen we ook nog heel veel alligators, leeuwen, panters, roofvogels, otters en schildpadden. Op een gegeven moment mocht je een kleine alligator vast houden, en natuuuurlijk deed ik dat! Is leuk voor later toch😛📷15:00 uur gingen we weer de auto in want daar buiten stikte het van de muggen. Zit helemaal onder de muggenbulten! En zeker met die netelroos jeukt het als een gek, maar goed! We hebben toen lekker gegeten bij Chili's💓In ons nieuwe hotel hebben we even gezwommen💦We blijven 1 nachtje in Sarasota!