Vrijdag 7 juli 2017🇺🇸

7 juli 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

oh my god... MIJN HOOFD! Zo erg verbrand. En natuurlijk werden we om 5:50 uur weer wakker. Maar het gaat steeds beter en de jetlag wordt minder! Om 9:30 uur gingen we naar een fiets verhuurder. We gingen met tandems rijden!😱 Ik zat achter bij mama, bart bij oma en lieke bij papa. Ik heb fietsen nog nooit zo leuk gevonden!😂echt... zo leuk!!! We reden richting de Golden Gate Bridge en zijn daar over heen gefietst. We hadden zo geluk met dat weer van gister. Maar vandaag! We hebben het helemaal niet koud gehad en er was geen eens mist bij de Golden Gate Bridge! Nog meer geluk! Mijn dag kan niet meer stuk!😊Na de Golden Gate bridge gingen we van een berg af fietsen, jemig wat stijl! Maar zoooo leuuuk! Hebben lekker geluncht in een dorpje en zijn daarna weer terug gefietst over de Golden Gate Bridge. Toen zijn we even naar het hotel geweest om wat medicijnen te nemen en even wat te drinken. Wat dus blijkt, ik was zo erg verbrand, dat er allemaal vocht onder mijn huid zit. 2e graads verbranding. En wat een pijn heb ik! Foto's zal ik jullie besparen. En dan werd ik vanochtend ook nog is verkouden (de meeste mensen weten wel hoe vervelend dat bij mij is omdat mijn ogen helemaal gaan tranen). Het zit niet mee bij mij vandaag. Maar ondanks alles, ik heb zo genoten van het fietsen en de Golden Gate Bridge! Ik was echt even een gelukkig meisje!😊nahja... dat ben ik altijd al! Toen we klaar waren in het hotel gingen we nog even fietsen door Fisherman's Wharf. Erg leuk! Lijkt op Santa Monica (waar we in 2012 waren) ⚓🚢 Om 17:30 uur gingen er even boodschappen doen en om 18:30 uur moesten we de tandems terug brengen. Morgen is onze laatste dag in San Francisco en vliegen we in de avond naar Las Vegas😍ik hoop dat het morgen beter gaat met mijn gezicht en dat ik het wat fatsoenlijker uit zie...😂