Zaterdag 8 juli 2017🇺🇸

8 juli 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Oh wat een vervelende nacht. Zoveel pijn in mijn gezicht! Ik werd dus ook al om 4:37 uur wakker. Jetlag + verbranding = vroeg opstaan, maarja. Toen ik in de spiegel keek bleek het wat heftiger te zijn dat we dachten. Mijn hele voorhoofd en neus waren opgezwollen en deed nog meer pijn dan gister. Wij even kijken op internet en inderdaad, ik ben 3e/4e graads verbrand door de zon. Dus het eerste wat we gingen doen was een apotheek opzoeken. Gelukkig hebben we een zalfje dat helpt tegen de pijn. Ik zie d'r niet uit! Ik hoef vast niet veel uit te leggen over hoe het er uit ziet en ik zal (nogmaals) jullie de foto's besparen. Toen gingen we onze laatste dag in San Francisco tegemoet. 1 van de hotspots gingen er bezoeken... The Cable Car!💛zooo leuk! Normaal zie je op foto's of in films dat ze uit die Cable Car hangen & nu sta je er zelf!😱echt leuk! Daarna zijn we bij burger king gaan eten (ja... we worden met de dag dikker) en zijn daarna richting Fishermans Wharf gelopen. Daar zijn we over de pier heen gelopen en wat leuke souvenirs gekocht. Toen moesten we helaas terug naar het hotel om onze koffers te pakken. Om 16:40 uur hebben we een taxi besteld en naar het vliegveld gereden. Je dacht dat je makkelijk door de douane kon komen bij een binnenlandse vlucht... niet dus. Bij iedereen ging het makkelijk behalve bij mama. En we zijn in Amerika dus ze zijn erg streng. Haar tas en schoenen werden helemaal getest op drugs. We hadden dus geen tijd meer om naar winkeltjes te kijken. Dag San Francisco!❤ We gaan het vliegtuig weer in & hopen geen last te hebben van onze oren. Om 20:35 uur gingen we landen. Oh... my... god... zo mooi! Las Vegas ligt midden in de woestijn dus je ziet die lichtjes van de hele stad opeens door de woestijn komen! Ik zal jullie morgen vertellen hoe ons hotel is! Wij slapen in hotel Flamingo😍 En we gaan morgen iets heeeel leuks doen! Aaah zo enthousiast!❤