Zondag 23 juli 2017🇺🇸

23 juli 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Uitslapen doet je goed zeg🙆 Eerst lekker ontbijten, daarna even wat rondrijden en in wat winkels gekeken. Om 11:15 uur gingen we naar Disney Orlando. Daar hadden we een Gospel Brunch in The house of Blues. Was echt heel erg leuk en super goed eten!🍴Op een gegeven moment vroegen ze mensen om te gaan zingen op het podium. In Amerika wilt iedereen juist heel graag op het podium, terwijl Nederlanders zich heel snel schamen en weg duiken. Dus gelijk 2 mannen en 2 vrouwen het podium op. Alle 4 super hard gezongen😂En de 2 mannen gingen ineens heel uitbundig dansen. Jammer dat dat niet op film staat... Nederlanders kunnen daar best wat van leren!😉Om 14:30 uur gingen we terug naar het hotel en gingen we even een uurtje slapen. We hebben heel veel uurtjes gemaakt de laatste tijd😁Om 17:30 uur gingen we de auto weer in en gingen we naaar.... Universal Studios!🌟🌎Een avond extra dan gepland😊We kwamen binnen en als eerst liepen er 2 mannen naar ons en vroegen of wij een fastpass hadden, nou nee...😅Hun gingen al naar huis en daarom mochten wij de fastpass! Geluksmomentjes😚Toen zijn we in de Hulk, Special Effects Tour, Dragon Challege, Hogwarts Railway, Escate from Harry Potter, Popaay (waterattractie) en de boomstammen. Zoo hard gelachen!😂En je raad het al na gister, we kwamen zeiknat in het hotel!💦Mijn voeten zijn echt dood, dat snap je nu wel.