Vrijdag 21 juli 2017🇺🇸

21 juli 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag gaan we eindelijk naar Universal Studios Orlando!🌟🌎Om 8:15 uur gingen we naar het ontbijt. Het was echt een goed ontbijt! Om 8:55 uur gingen we parkeren bij Universal. Daar al lopen is een groot avontuur. Je kijkt echt je ogen uit😍Wij snel de kaartjes pakken en in de rij staan. Maar dan gebeurt er dit... de kaartjes golden niet voor universal en dus alleen voor disney. Ik zal niet alles in detail uitleggen en wat voor kosten eraan verbonden zijn, maar geloof me, daar baal je meer dan ooit van. Papa en mama hebben heeel lang dingen lopen regelen, nieuwe kaartjes gekocht en papa is zelfs terug gereden naar het hotel... maar geen voucher (wat we dus nodig hadden). Veel gebeld met Nederland en wat blijkt, dat bedrijf heeft nooit een voucher naar ons toe gestuurd en ze waren dat dus vergeten. Wij waren om 9:00 uur in het park en gingen er pas om 11:00 uur echt in! Uiteindelijk is het gelukt en waren we zo blij! 😊We hebben er daarna niet meer aan gedacht en hebben echt zo'n leuke dag gehad! Vandaag deden we het Universal Studios Florida park en morgen gaan we Universal Island of Adventure. Zo zijn we in de rockit, transformers, mummy, simsons, E.T. en harry potter dorp geweest. Alles is daar zoo echt! Voor de kleinste dingentjes kan je bang zijn en voor de kleinste details wordt je enorm gelukkig❤Zo kwamen we in het Harry Potter dorpje en dat was zoo echt! Het leek net alsof ze daar de film op hebben genomen (misschien is dat ook wel zo😉aangezien ze vanmiddag een 3d-film aan het draaien waren). Er was ook een achtbaan van Harry Potter en die was zooo gaaf! Om 23:20 uur kwamen we terug in het hotel en morgen willen we weer om 9:00 uur in het park zijn! Ik had het gezegd, geen rust, rusten doe je op de terugweg in het vliegtuig✈Zo veel zin in morgen😊❤