Zaterdag 15 juli 2017🇺🇸

15 juli 2017 - Antelope Canyon, Arizona, Verenigde Staten

Goodmorning!💛We sliepen vanacht in een klein huisje, half uurtje van de Grand Canyon. Het huisje had alleen zoveel troep/spullen dat je daar helemaal gek van word in je hoofd. Maar juist omdat je dat thuis niet zou doen, is het zo leuk om dat wel een keer op vakantie te doen! Om 7:30 uur gingen we naar het ontbijt. Op booking.com hadden we al gelezen dat het ontbijt super zou zijn en wij waren dus ook wel erg benieuwd. Ontzettend gastvrij en een fantastisch ontbijt! Bacon, muffins, blueberry pancakes, chocolate chip pancakes, aardbeien yoghurt, fruit en broodjes! Als ik 5 augustus uit het vliegtuig kom rollen als een biggetje (correctie: big!), dan snappen jullie de reden. Alles is hier gewoon lekker, veel en groot! Als je bijvoorbeeld een kindermenu besteld, dan krijg je gewoon een normaal menu dat je in Nederland zou krijgen. Al het drinken is refull! Drink je 2 slokjes uit je mega glas cola, komen ze alweer met een nieuw glas. Zo staan er 15 glazen op tafel terwijl je met 6 personen bent!😂Na het ontbijt gingen we de auto in. Onderweg, raad eens... sliep iedereen. Ja, sorry, maar we moeten een keer slapen. Als we 's avonds laat gaan slapen en iedere ochtend rond 6/7 uur wakker worden... ja, dan word je ooit een keer moe. Maar we slapen alleen als we even niets doen, in de auto dus. Ook geen dagje rust nee, rusten doen we in het vliegtuig terug naar huis✈Het gaat trouwens heel goed met mijn voorhoofd! In Las Vegas was het echt een drama want ik ging vervellen. Maar omdat het brandwonden waren was dat vel heel dik en hard. Het voelt als een gezichtsmaskertje die hard is. En daar loop je dan 5 dagen mee. Dus ja😅in heel Las Vegas liggen er stukjes voorhoofd van mij😂En dan was het maar de vraag of ik pigmentvlekken of littekens eraan over hield. Gelukkiiiggggg niet! Het zou toch wat zijn als ik er iets aan over hield voor de rest van mijn leven? Daarom ben ik ook heel blij dat ik die zalf had gekocht in San Francisco. Ik liep een week lang met witte zalf op mijn voorhoofd en werd ik raar aangekeken, maar dat boeide me niet. Er waren mensen die me aan bleven staren en alleen naar mijn voorhoofd keken. Er was zelfs een mevrouw in de Walmart die continue naar me keek (ik kwam haar een stuk of 8 keer tegen in die winkel). Ookal trok ik er niks van aan, na de 8ste keer vroeg ik haar (vriendelijk voor zover dat kan) of ze niet naar me wilde staren. Gewoon in het Nederlands ja. Want ik weet wat jullie dachten, oh Sanne jij met je Engels😂Maaaar... ik heb geen littekens en pigmentvlekken! En daar gaat het uiteindelijk toch om? Het is maar goed dat ik hier geen bekenden tegen kom🙈want dan was het een ander verhaal. Ik ben ook weer helemaal ergens anders over aan het praten dan zou moeten. Sanne, zeg gewoon wat je gaat doen vandaag! We gaan naar de Antelope Canyon!❤💛💚💙💜Dat is een Canyon met prachtige kleuren. Als je op bepaalde punten staat, dan kan je hele mooie foto's maken. Dat komt omdat er op bepaalde plekken licht in de Canyon valt en er hele mooie kleuren ontstaan. In 1997 waren er mensen die ook een tour deden en het plotseling heel hard ging regenen. Maar omdat het een Canyon is kan je er niet zomaar uit en liep die hele Antelope Canyon vol met water. Toen zijn die mensen verdronken omdat ze geen kant op konden. Sindsdien hebben ze een paar trappen geplaatst voor als zoiets weer gebeurt. Dus wees maar niet bang. Onderweg kwamen we een Burger King tegen (10:15 uur😳🙊). En alsof we niet genoeg hadden aan het ontbijt, nam iedereen een lekker ijsje🍦😅kan het ons schelen!? Na de vakantie gaan we weer sporten. Trouwens, je beweegt hier meer dan je zou denken. In San Francisco hebben we de hele dag gefietst en gelopen. Bij Grand Canyon lijkt het net alsof je op de loopband staat met helling 20% en snelheid 6.0 maar dan met een veeeel mooier uitzicht en temperatuur! Maar toch gaan we na de vakantie veel sporten. Om 12:15 uur kwamen we aan bij Antelope Canyon. Of nahja, 13:15 uur😓wij kwamen er pas net acher dat er een uur tijdsverschil is. We zitten namelijk nu in de staat Utah. We kwamen dus net optijd, want we zouden om 13:30 uur de tour doen. Wij een ticket kopen, word er verteld dat er anderhalf uur vertraging was. En heet dat het was!🔥Dan maar een Snow Cup kopen. Dat is een slush puppie maar dan stevig in de vorm van een sneeuwbal. Ja.... weer eten🙈En de vertraging werd alleen maar erger want we gingen pas om 14:30 de Antelope Canyon in. Maar het wachten was het waard! Het was zooo mooi! (Foto's komen zeker op facebook/instagram). Wij deden de Antelope Canyon Lower Tour. Bij de Lower ga je naar beneden met hele smalle padjes. Zoo mooi!❤💛💚💙💜Om 16:00 uur gingen we weer in de auto. Onderweg hebben we bij de chinees gegeten en zijn daarna door de Monument Valley gereden. Oook al zo mooi! De Google plaatjes zie je nu ineens in het echt! Ik geniet echt met de volle 200% als het geen 300% kan!😊Hoe gek, we zijn al een anderhalve week onderweg! Een maand lijkt lang, maar het gaat zo verschrikkelijk snel! Vorige week zat ik bij de Michael Jacksin ONE show van Cirque Du Soleil. Bij ieder liedje van Michael Jackson die ik hoor op de radio krijg je ineens een heel ander gevoel! Ennn je weet welk stukje van de show bij welk liedje hoort❤🎶🎤Eigenlijk kan ik dit niet zeggen, maar lieke wilde zo graag een softijsje, dat we die maar gehaald hebben voor haar. We gingen met 6 personen door de mc drive en bestelde maar 1 ijsje😂Als klapper op de vuurpijl zegt papa: "they wanna ijsje!" Zucht... Om 21:45 uur kwamen we aan in ons nieuwe hotel voor 1 nachtje. Morgen gaan we alleen rijden naar ons nieuwe hotel, voor de rest niets bijzonders💛snel douchen en dan lekker slapen!