Zondag 16 juli 2017🇺🇸

16 juli 2017 - Colorado, Verenigde Staten

Vanochtend werd ik een beetje misselijk wakker. Ik baal daar dan zo erg van! Maar gelukkig (nahja, gelukkig?) gingen we vandaag niets bijzonders doen. Om 7:30 uur gingen we naar het ontbijt. Heel ander ontbijt dan gister😔smaakloze wafels, cornflakes en geroosterde broodjes. Maaar... niet zo verwend doen! Het was goed te doen en de chocolade melk maakte alles goed!💓🍫Na het ontbijt vertrokken we uit ons hotel. Om 12:00 uur kwamen we aan vij de Walmart. 10x leuker dan de albert heijn of jumbo😙Maar toen zagen Lieke en ik een Dollar Tree! Daar wilde we al zo graag heen! Alles te koop daar is $1 (skeer). Daarna snel de auto weer in om door te rijden naar het huis waar we 2 nachtjes blijven slapen: Molina. Toen we aankwamen bij Airbnb (het huis) zagen we als eerst alleen maar sprinkhanen. We zijn wel wat gewend na die ratelslangen en wolfspinnen😉Toen kwamen we een van de schoonmaaksters tegen en die zeiden dat hier ook hele grote spinnen zitten! God god god.... maar wat een mooie huis! Mooie badkamer, huiskamer, slaapkamers, verranda, en toen kwamen we bij de kast. En wat stond daar in... 2 KitchenAids! 2! Lieke wilde natuurlijk gelijk de auto in om ingrediënten te kopen. Toen ze terug kwam zijn we lekker gaan eten en is lieke gelijk een chocolade cake gaan bakken! Heeeerlijk!😍Vandaag gingen we niets bijzonders doen, dus ook een kort verhaaltje😅